husbygge på vinden

Så var vi inne i vintertid och hösten går ju så fort. Förra lördagen höll vi avslutande del 3 i Healingkursen och så pass många ville ha en fortsättning att jag kommer planera in en sådan i vinter. Vi har nu påbörja bygget av vårt vindsrum (äntligen), som ska bli min Healinghörna så att jag […]

husbygge på vinden Läs mer »