Igår var jag med mina kort och kristaller på välmåendemässa i Visby. Och det var riktigt roligt. Många ville ha kortläsning och jag var lite rädd att rösten inte skulle hålla då jag hade en fin förkylning med mig hem från senaste Mallorcabesöket. Men det gick så bra och rösten höll men sen var jag helt slut. Men nöjd av alla fina möten jag fick med nya och gamla bekanta. ![]()
Normalt tackar jag alltid nej till sådana här event, känner mer att jag vill ha det enkla mötet privat med klienten men nu var det många nya som hittade mig och lite bra att göra pr ibland såklart.
Nu har jag några Astro-Tarot att göra, passar mig utmärkt att få sitta och skriva på min kammare. En sådan analys kan med fördel bokas ihop med en medial vägledning, man får då båda tjänsterna till starkt reducerat pris. Däremellan lite Healing.
Life is good! ![]()
![]()
![]()

